Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni. Jeśli od zakupu minęło więcej czasu, to nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów nie podlega zwrotowi. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność z krótką datą przydatności.

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a zwrot środków zostanie przekazany niezwłocznie.

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres firmy, czyli: Grecofood.pl, Poręba Wielka 861, 34-735 Poręba Wielka, tel. 787-457-966.

Użytkownik będzie odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki związanych ze zwrotem produktu. Koszty wysyłki zwrotu nie podlegają zwrotowi.

Potrzebujesz pomocy?

W przypadku pytań dotyczących zwrotów prosimy o kontakt pod adresem sklep@grecofood.pl lub telefonicznie, pod numerem: +48 787-457-966.

Przykładowy formularz zwrotów znajduje się pod adresem https://grecofood.pl/formularz_zwrotu.pdf